tisdag 25 augusti 2009

Då börjar det igen, då...

Jag har knappt hunnit komma hit till Stockholm innan jag börjar skolan. Det var i och för sig en lugn dag, men det hade varit gött att hinna andas innan skolstart och jobbstart.

Bo Kaspers-Bo gillar Jesus bäst av alla påhittade personer. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Jag gillar också Jesus bäst, men jag tror inte att han är påhittad. Det kan vara så att några saker som står om honom i bibeln är påhittade, jag kan inte lova att allt är sant, även om jag kan tro på det. Men jag håller nog mer med om författaren till bilden nedanför.

Om sex minuter ska jag åka till Jakan och börja mitt jobb. Det känns också bra.

2 kommentarer:

Kakans smått å gott sa...

Hahaha, den sista bilden var ju så bra!! Hade handledningen idag och hon bad oss skriva ned en del tankar. Sen var det nån som sa att hon nog inte hade gjort rätt. Handledaren menade då att det inte fanns nåt rätt och fel sätt att göra det på. Hon frågade om vi va prestationsinriktade... hmm ja det är vi nog!

Mamma sa...

Lycka till med höstens studier och scout-jobbet i församlingen! Nu är det tommare hemma. Senast igår pratade Morgan och jag vilken bra sommar vi haft! Och då handlade det faktiskt inte bara om Hymern. Vi är SÅ glada över kontakten med våra barn med respektive och alla andra som kommit hem till oss t.ex. på torsdagkvällarnas grillning. Vi är så rika!!!! Och även om ytterdörren måste stängas när hösten knackar på så är den ändå alltid öppen för vår familj, i vid bemärkning, vänner och bekanta. Maria, om inte förr så ses vi till 80-årskalas i november.