lördag 29 augusti 2009

Första lördagen i Stockholm

Japp, nu är det min första lördag i Stockholm och första dagen jag inte har något att göra. Jag har inget jobb, inget att studera, inget planerat alls. Det är ganska skönt. Jag ska passa på att njuta, man vet ju verkligen inte när det kommer vara såhär lugnt igen. Tråkigt bara att Andreas inte är här, det hade varit trevligt. Men han är ute och underhåller equmenias styrelse. De skulle ha paddlat kajak, men det är tydligen inte lika bra väder i Göteborg som i Stockholm, så jag vet inte vad de gör.

Jag antar att ni inte bryr er om vad jag äter till frukost, men det är ju min blogg, så ni får reda på det ändå. Jag äter fiberhavregrynsgröt med äpplebitar och mjölk i. Till det dricker jag kaffe och idag när det är helg och allt så lyxar jag till det med ett knäckebröd med smak av kanel. Mmm...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan från öst i Väst!
Lördagen har inneburit blandat väder på västkusten.
Efter att ha lämnat LB i Önnered i morse för vidare äventyr for JE och jag via IKEA till våra goda vänner Alinders. Där har vi gosat med deras hund, promenerat och ätit fantastiskt gott och för mycket. Nu ska vi bädda, för det hann vi inte i morse. I morgon kommer Fia med fam från Oslo!
HURRA! Önskar att du oxå var här och fick träffa alla!
LBmor

Karin sa...

Ser ut som en äkta lyxfrukost! Vardagsgröten tillpiffad med massa frukt!. Och kanelknäcke är väldigt gott!