söndag 2 augusti 2009

Herr och fru Lissnils stora dag

Igår var jag på bröllop. Och inte vilket bröllop som helst, utan Johanna och Martins bröllop. Det var underbart. Solen sken, Rångedala kyrka var vacker och alla var glada.
Vigseln var fin. En höjdpunkt var duetten som Annie och Micke sjöng. "Vad det är bra" av Astrid Lindgren. Så fint!
Detta är Per och Maria som var värdpar tillsammans med mig. Det funkade riktigt bra. Jag känner dem inte egentligen, så det kunde gått hur som helst. Men som sagt så funkade det bra.



Min kära pojkvän är fortfarande i Norrland och Ida-Marias fästman var på ett annat bröllop, så Ida fick vara min bordsdam. En väldigt bra lösning tyckte vi båda.
Tårta är gott. Jag fick med mig en tårta hem, för det blev över. Inte jobbigt alls. Så nu ska jag, Joel och Nicole äta den.


1 kommentar:

Mamma sa...

Va det är vackert med bröllop! Om några veckor ska jag få gå på bröllop då Lisa och Oleg gifter sig. Undrar om jag har någon passande klänning?

Nu är vi flera som undrar hur långt Andreas har kommit. Vi fick många förfrågningar på scout-lägret. Han har inte uppdaterat sin blog. Har han passerat Töre?