måndag 10 augusti 2009

Måndag måndag....

Jag har ju redan berättat att min pojkvän är kändis i Alingsås. Han var med i Alingsåskuriren för ett tag sedan och nu är han med i Alingsåstidningen också (ja, de har två tidningar i Alingsås, jag vet inte hur det kan behövas). Ni kanske inte ser vad som står, men här är den i alla fall.

Och här sitter jag med mina nya örhängen (och även min nya parfym, men det är ju mycket svårare för er att med era sinnen upptäcka). Jag fick dem av pappa. Finfint.

Ikväll ska jag och Andreas hälsa på Johanna Lööw, som är en av mina äldsta kompisar. Det är första gången som de två träffas, trots att Andreas har varit min pojkvän i nästan tre år. Så är det när man bor i olika delar av landet. Det är bra med sommaren att folk kommer tillbaks till Kungälv så att man kan träffas och visa upp sin pojkvän.

Inga kommentarer: