söndag 1 november 2009

Nu är lugnet över...

Jag ber om ursäkt för att jag varit så kortfattad det senaste. Man kan säga att bloggen kom ganska långt ner på min prioriteringslista i veckan. Andreas flyttade till Stockholm i tisdags, grekiskatenta i fredags och nu i helgen har min älskade Malin varit nere från Umeå, så jag har spenderat en del tid med henne och Angelica. Vi åt och shoppade och drack kaffe och åt Ben & Jerrys och såg på film och Malin somnade framför Smala Sussie. Det är riktigt tråkigt att hon bor i Umeå...
Idag var jag i kyrkan och visade upp Andreas för kidsen. Jag tror att det gick bra. Han skötte sig bra. Och kidsen också. Sedan åkte vi å handlade mat och kom hem med Mordkommissionen på dvd, så nu ska jag lägga mig i sängen å titta på det.

På tal om att köpa saker så köpte jag skor igår. Jaha, tänker ni, kom med något nytt. Och här kommer det: Jag köpte svindyra ecco-skor. Men de är sköna och snygga och har tre års garanti. Jag räknar med att tjäna på det på lång sikt. Jag skickade ett sms till mamma direkt efter att jag köpt dem. Hon skickade tillbaks "Då har du köpt bra o sköna skor!". Idag fick jag ett sms där hon frågade om skorna var sköna. Hon bryr sig verkligen i mina skor. Och, ja, de är sköna.

Nu, mordkommissionen. Imorgon fortsätter grekiskan.

Joel:
Malin Nielsen har varit här i helgen.
Jag har köpt Mordkommissionen på dvd.
Jag har köpt dyra ecco-skor.

Inga kommentarer: