onsdag 11 november 2009

Uppföljning

Här ser ni min nya frisyr. Och även min gamla. Nu får ni bestämma själva vilken ni gillar bäst. Jag gillar den nya bättre. Det är skönare att tvätta håret och folk säger att jag är snygg i håret. Sånt är bra.


En annan sak som har hänt är att min plan har lyckats. Inte riktigt på det sätt som jag ville, jag vann inte massa pengar, men jag vann 150 kronor på att lösa korsord i somras. Bra grej!Idag ska jag luncha med distriksföreståndaren för övre norrlands distrikt i missionskyrkan (det är ungefär som en biskop, fast utan utklädningskläderna). Jag tror att han kommer försöka övertala mig att flytta till norrland när jag är färdigutbildad. Det blir bra. Jag har hört att andra yrkesgrupper får extratillägg om de går med på att jobba i norrland, jag ska kolla upp hur det är för oss pastorer. Jag gissar att det inte är så, men man vet ju inte...

9 kommentarer:

Malin sa...

Go norrland!!!

Snön, kylan, mörkret... varför skulle det behövas en bonus för att tampas med det?

Karin sa...

Frisyren var ju görasnygg!! OCh Norrland.. ja, jag antar att vi inte kommer att ses oftare precis men det är ju inte så ofta nu heller.. Tack för brevet!!! Jag blev så enormt glad! Du förgyllde verkligen min dag. Jag hann inte ens ta av ytterkläderna innan jag rev upp det:=)

Linda sa...

Åh, tack! Du är fin i den längden. På håret alltså. Emil och jag tycker att du är väldigt rolig också. Vi skrattar lite MED dig här... Lycka till i Norrland!

Emelie sa...

du är ju riktigt snygg i det korta! Du får väll byta samfund....;) vi väntar....

Anonym sa...

Du är jättesnygg i din nya frisyr. Det är nästan alltid rätt att klippa sig...../Karin D

Maria sa...

haha, emelie, jag tror inte det. och tack karin karin och linda för att ni gillade frillan. Och malin, jag behöver nog bonusen.

Anonym sa...

Du är vacker, som en dag - och jag säger inte vilken! Min mamma sa alltid: Allting klär en skönhet! och du är verklign SÖT! Inte börjar du/ni fundera på vart du/ ni ska ta vägen om några år allaredan???? LB har ju sagt att han gillat Norrland, så varför inte? Vi kommer och hälsar på Kram LBmamma

Mamma sa...

Jag säger som LB-mamma; Jag kommer och hälsar på!!!!

(Och inom parentes sagt; det gör pappa också! Han försöker bara protestera, för när det gäller barnen så gör han allt.)

Mamma sa...

Jag säger som LB-mamma; Jag kommer och hälsar på!!!!

(Och inom parentes sagt; det gör pappa också! Han försöker bara protestera, för när det gäller barnen så gör han allt.)