torsdag 14 januari 2010

Hopp och förtvivlan!

Ja, så är det. Jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. Jag sitter fortfarande med min hemtenta. Igår gick det inte alls, men i förrgår gick det riktigt bra. Jag hoppas att det ska gå riktigt bra idag igen. Hittills har det gått okej med tentan idag. Tyvärr hade jag grekiska i morse också, och det var inte bra. Men jag har grekiskatenta nästa vecka, så nu ska jag försöka fokusera på denna tentan. Men usch va jobbigt med är i tentaperioder.

I tisdags kom min fina vän Frida hit med sin tjocka mage. Jag har inte sett henne på flera år, så det var underbart. Vi pratade och pratade och fnissade och åt. Fint var det! Hon är så klok och rar och rolig. Jag önskar att hon och jag ska bo i samma stad någon gång.

Om åtta dagar har jag inte tenta längre (då kommer jag bara ha lite ångest inför att tentorna kommer tillbaks, men just då kan jag ju inte göra något åt det, vilket är skönt), så då ska jag börja lära mig min kamera också. Det känns helt onödigt att ha en bra kamera som jag inte kan använda. Skönt!

Dessutom rekommenderar jag er alla att göra som Jonatan och titta i era kalendrar och se när det passar att ni kan komma hit till mig. Ni är välkomna allihop.

1 kommentar:

karin sa...

Va, fick du träffa Frida *avundsjuk*! Har inte träffat henne på länge heller. Senaste var nog när vi bodde i Linköping och hon sov över ibland! Kul värre!