torsdag 14 januari 2010

Jag är så tacksam!

Jag bloggade förut idag om att jag pendlar mellan hopp och förtvivlan. Nu är jag bara tacksam! Jag får så mycket hjälp. Kajsa och Filip ska vara med på gudstjänsten på söndag och spela drama, Ellen ska hålla i andakten imorgon på tgif, Fredrik ska hjälpa mig att rigga inför tgif. Alla är så snälla.

Men snällast av dem alla är Andreas och hans kompis Tobias som är här och hälsar på. De hjälpte mig att byta däck på min bil så att jag äntligen har vinterdäck. Så nu kan jag köra till Jakobsberg imorgon och på söndag och på måndag och på onsdag. Så skönt! Tusen tack för det!

Nu ska jag tillbaks till hemtentan!

1 kommentar:

Pappa sa...

Det är gôtt att ha kompisar och vänner som ställer upp, när man har ett järn i varje eld. Kör försiktigt nu på vinterdäcken. Volvon är lite mer begiven på att sladda än Saab. Det gäller att hålla tungan i rätt mun.