torsdag 15 april 2010

Hur bra som helst. Men också inte.

Igår kväll var jag ute med scouterna och eldade och lagade mat. Det var helt fantastiskt! Jag vet inte om det finns något bättre jag kunde gjort en onsdagkväll i mitten av april (ahhh, mitten av april?!) än att vara ute och elda. Jag var lite stressad och opepp innan jag åkte dit, men så fort jag mötte scouterna och fick gå ut i skogen lite, så blev jag nöjd. Och det var strålande sol och scouterna var finfina.Idag har vi haft studentkårens årsmöte. Det var deppigt värre. Jag vet inte hur många som är med i kåren, men många är vi, i alla fall. Tio var med på årsmötet. TIO! Det är inte klokt. Nu sitter jag med i styrelsen som suppleant. Det ska bli trevligt att vara med där. Jag vet inte om ni vet det, men jag har goda chanser att få sitta med i equmenias styrelse snart också. Roligt. Men sen räcker det med uppdrag för min del på ett tag.
Två roliga saker till:
Jag fick tillbaks min Jesus och evangelierna-tenta idag och klarade mig.
Imorgon åker jag och Andreas till Oslo och hälsar på Andreas syster, svåger och systerson!

1 kommentar:

Mamma sa...

Mmmm jag älskar doften av scout-eld!