söndag 11 april 2010

Längtan...

Nu ligger jag i bäddsoffan hemma hos mamma och pappa en sista gång för den här gången. Imorgon åker jag tillbaks till Stockholm, vilket ska bli ganska skönt, men också tråkigt. Framför allt är det tråkigt att pappa är på partidistriktets årsmöte i Uddevalla och kommer inte hem innan jag åker. Hur planerade vi där?

Ikväll har jag varit på Mölndals kammarkörs konsert på Världskulturmuseet, det var riktigt trevligt. De var väldigt duktiga och så fick jag sitta mellan två av mina absoluta Göteborgsfavoriter: Malin och Jonatan. Å vad jag älskar dem!

1 kommentar:

Pappa sa...

Jag skulle hellre vara hemma och krama om dig innan du åker, jag är glad över att du snart är tilbaka. Själv sitter jag just nu och lyssnar på en riksdagsman som talar sig varm för att alla skall ha jobb.