fredag 9 april 2010

Nya skor

Jag köpte ett par nya skor för ett tag sedan. De är asgrymma och helt onödiga. Jag vet inte riktigt när jag ska ha dem, men de kostade 50 spänn och är skyhöga. Det är ju roligt! (Ja, jag vet att jag aldrig använder mina högklackade som jag redan äger, så jag borde inte köpa fler, men jag tänker mig att jag ska använda dem, och framförallt så ääälskar jag dem. Och dessutom så använder jag dem visst, bara inte in public, utan hemma, men det kanske inte räknas...)
Min mamma är inte riktigt Carrie Bradshaw, men hon är riktigt rolig i högklackat. Lägg gärna märke till de grå tubsockarna som hon hade på sig innan hon provade skorna. Thats my ma!

Imorgon ska jag hjälpa henne köpa nya skor. Det blir nog inte samma sort...

5 kommentarer:

Malin sa...

Haha, hon ser ju helt livrädd ut... skön mamma!

Snygga pjucks, skit samma var du använder dem.

Karin sa...

Ta med henne till "bekväma skor" och lura på henne lite gåbara klackskor! Men lämna tubsockarna hemma!

Karin sa...

Åh, hon blev dubbelt så lång sa Stina!

Anonym sa...

Hihi så fint!

Mamma sa...

Alltså,det var inte mina skor!!!!! Jag vet inte hur många som undrat varför jag inte haft på mig de högklackade........ Men nu har jag, tillsammans med Maria som rådgivare, köpt ett par nya skor som jag kan ha till både kjol och byxor i vår. De är svarta, så gott som platta, mjuka, lätta att sätta på sig och bekväma. Precis så ska det va!