torsdag 10 juni 2010

Nu är det gjort!

När en uppgift vi löser fort
ropar vi alla: Nu är det gjort
Hjorten hjorten hjorten!

Ovanstående är mitt favorti-patrull-rop för patrullen Hjorten. Och nu ropar jag Nu är det gjort! För nu har jag skrivit min grekiska-tenta och har alltså sommarlov! I tre och en halv dagar, tills jag börjar sommarjobba på Jakobsbergskyrkans sommargård Bruket (lär er det namnet, för jag kommer nog blogga en del om Bruket i sommar, och då är det bra om ni vet vad jag talar om). Så nu i helgen ska jag och Andreas semestra i Alingsås (denna gången blir det bara Alingsås, vid 1a maj var vi bara i Kungälv). Det kommer bli så bra. Jag ska läsa en riktig bok, jag ligger efter i läsandet. Och jag ska försöka äta upp alla Eyvors rabarber i form av paj. Och så ska jag inte göra så mycket mer. Underbart!!

Joel:
Jag har sommarlov
Jag kommer vara i Alingsås i helgen
Jag kommer vara i Stockholm nästan hela sommaren, kom gärna hit och hälsa på mig!!!

Inga kommentarer: