torsdag 10 juni 2010

Lilium Stargazer

Kan inte låta bli att visa upp den fina blomma som jag fick från konfirmanderna och deras föräldrar som tack för året. Blomman heter Lilium Stargazer och luktar jättemycket.

Jag fick också en kruka till Lilium Stargazer där mina fina konfirmander har skrivit en liten hälsning var till mig. Vissa var fina, vissa kan jag inte ta med här på bloggen (Ida och Matilda, ni kan känna er väldigt träffade!) och väldigt många handlade om bajs. Bara för att jag kanske har råkat blogga om bajs två gånger (1, 2) så tror mina konfirmander att jag är i kiss- och bajsåldern. Men det är ju roligt med bajs. Jag vet folk som pratar om fotboll halva dagarna, men det är ingen som säger till dem att växa upp. Det är konstigt att en sak är okej, men en annan är inte det...
Konfirmander:
Ni är underbara!

6 kommentarer:

Linda sa...

Du menar att de förstått att du är i kiss- och bajsåldern (du skrev "tror").
Till mig har du sagt de senaste två eller tre åren: Allt är inte bajs som glimmar. Varje dag...

Karin sa...

oh vilken vacker blomma - men doften - har för mej att den blommans doft inte alltid uppfattas som god. Tror inte den luktar b.... iaf.

Rebecka sa...

Haha, Idas och Matildas var ju bäst! ;)

Anonym sa...

det börjar bli lite tröttsamt nu med allt b---prat

Maria sa...

Fegt att lämna anonym kritik. Jag väljer därför att inte ta hänsyn till den kommentaren.

Sofia sa...

Du är inte ensam om att gilla bajs ;) haha! Kram på dej!