måndag 18 juli 2011

Hittills idag:

Hittills har dagen varit fantastisk. Jag har tittat på Jamie Cullum på svtplay. Jag var på Harry Potter 7:2 när Jamie-konserten gick på tv, så jag missade den. Men jag fick ju se den nu. Fantastiskt bra. Jag är så oerhört glad att han kommer till Sverige. Vet ni att det finns massa biljetter kvar? Köp och kom dit, det kommer bli awesome!

Nu ska jag göra mig i ordning för att ta mig till stan och Fotografiska där jag ska träffa Malin, Angelica och deras karlar. Det ska bli väldigt trevligt.

Alltså: Jag har en bra dag idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan!
Lite dåligt med respons på dina inlägg. Här kommer iallafall en alingsåshälsning
Söt bild på Hattifnattarna! Idag har jag satt hallonsaft, som ska röras varje dag tom sönag sedan klar att dricka. Känner mig oerhörd redig!
Kram LBmamma