måndag 25 juli 2011

Knasbollar på besök

I fredags natt när jag kom hem från jobbet fick jag inte sova i min säng, inte ens i min gästsäng. Jag fick lägga mig i soffan. Men jag slapp i alla fall sova på liggunderlag på golvet, som Andreas var tvungen att göra. Såhär var det: Lotta sov i Andreas säng, Magnus i min och Simon och Adam i gästsängen. Dessutom sov Hugo i sin vagn. Det var helt klart värt att sova på soffan. Simon och Adam utanför slottet.Andreas matar mig med glass. Jag matar Hugo med exotiska frukter. Jag tror att jag var nöjdast av oss tre. Både glass och bäbis-gos. Fint! Simon lånade min kamera. Då visade Adam sitt rätta jag:

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tokstolle tillbaka till dig i så fall...

Tilläggas bör att Hugo också sov i er säng, säkert mer än halva natten.

Kram på dig och tack för att vi fick komma på besök
/Lotta

Maria sa...

Haha, ja, en tokstolle kanske jag är. Ni är alla varmt välkomna tillbaks för att sova i min säng när som helst.
Kram kram