onsdag 23 september 2009

Bästa jobbet!

Jag ska bara skryta med mitt jobb lite. Inte nog med att vi har världens härligaste konfagäng (igår var vi 11, men vi tror att vi kommer bli 14 stycken) med världens goaste ledargäng. Vi har även världens grymmaste tonåringar (spana in deras blogg). Jag och mina grabbar ("treklangen", "treklövern" och "treenigheten" är bara tre av våra många samlingsnamn) har fått tillgång till en bil. Den är inte helt perfekt (tex bensinlocket), men det är grymt härligt att ha den. Så, pappa, min första bli blev en Volvo...

Inte nog med att jag har mina två grabbar till kollegor, jag har tre till. Bilden är tagen i förmiddags på våran kick off. Från vänster: jag, Inger, Ebbe, Rouaida, Markus och Tobias. Det är helt fantastiskt!

5 kommentarer:

Ida-Maria sa...

din lilla.. bitch :P

Maria sa...

moahahaha!!

Mamma sa...

Pappa har bestämt sig för att inte svara......... Ja,ja

Joel sa...

Okej, nu är det på det här viset, eftersom jag också har ägt en volvo kan jag villigt säga att det är värdelösa skräpbilar, byt in den mot en SAAB, så kanske vi kan fundera på om du får någon julklapp i år.

Maria sa...

den är inte min att byta in. men det är okej om ni vill ge mig en saab i julklapp