måndag 14 september 2009

Stina och Andreas Thörn

I lördags var dagen som några hade väntat länge på. Stina Larsson gifte sig med Andreas Thörn och blev Stina Thörn. Det var fint, det.

Höjdpunkter:
Ingångsmusiken som började som Brudkör ur Lohengrin och slutade som Johnny Cashs Walk the Line som Kristian Gotting sjöng så bra någon kan sjunga.
Kristins solosång Två lyckliga dårar. (Kristin: Jag menar det verkligen, det var underbart!)
Att få träffa det gamla Kungälvsgänget lite. Jag umgås aldrig med dem, och när jag nu träffade dem förstod jag varför. De är trevliga, men, oj så olika liv vi har. Men trevligt var det verkligen!
Stinas blommor, I like!!
Men framför allt att se Stina så lycklig. Hon är ofta glad (och hon verkar glad ännu oftare) men i lördags såg hon verkligen lycklig ut. Och jag tror att hon var det.

Ingen vet om Andreas var nöjdast med bilen eller sin nya fru, men jag tror Stina. Men det var marginellt.

Här står vi och sjunger vår Stina-version av Grisen i säcken. Vi = Anna Johnning, Ingrid, Johanna Lööw, Maria Nygren, Aron, Martin, Erik Hallberg och jag.

Andrea Erica Akvarium och jag.

3 kommentarer:

Pappa sa...

Ja sa ju att Andreas skulle passa i lite längre hår.

Kristin sa...

men tack älskling! vad glad jag blir!

Anonym sa...

visste inte att du var invigd i Andrea Erica Aquarium-historien. Har han berättat allt om sitt tidigare liv?
Jag såg en lös Alingsås-gatsten idag och tänkte på dig. Fortfarande är jag för beskedlig för att våga sno en...
Hej från Liselotte