fredag 11 september 2009

Å va bra jag har det!

Jag har det lite stressigt, skola, jobb, bröllop, ekonomi, boende till Andreas och massa annat som man kan bli stressad över. Men jag bedömer ändå att jag har det bra. Andreas har varit här i några dagar och förgyllt min tillvaro. Imorgon ska jag på Fina Stinas bröllop. Jag har typ lovat/blivit tvingad att hålla tal, så jag ska nog göra det.

Jag och Andreas har som tradition att spela Backgammon när vi äter frukost. Det är mysigt. Igår vann Andreas stort och blev jätteledsen. Han ville inte göra mig ledsen, och han vet att jag blir ledsen när jag förlorar. Jag tycker att det är sött!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Med anledning av kortet på Andreas kom jag att tänka på en serieteckning. En kvinna tittar på mannen, som sitter framför TV:n i brynja, orakad o med ölburk i handen. Så tänker hon: "Förr fanns det ingen man i mitt liv - nu finns det inget liv i min man". Kan du inte hotta upp Andreas på nästa kort tycker LBmamma.
P.s Trevlig bröllopshelg!D.s

Anton sa...

Så du speeeelar brädspel i alla fall... gotcha!