måndag 28 september 2009

Lön + studiestöd = shoppa!

Ja, i fredags fick jag oerhörda mängder pengar på mitt konto. Studiestöd för både augusti och september eftersom jag inte var så kvick med att skicka in ansökningsblanketten. Dessutom lön från både sommarjobbet och nya jobbet. Så jag firade med att köpa en klänning, en tröja, en spargris och en magnet. Kvinnan som hjälpte mig att unna mig detta köpte sig bland annat en tröja med vingar på. Hur najs som helst!

Samma underbara kvinna firade också min födelsedag i efterskott med att baka en tårta till mig. Det är vänskap, det.

Tack Angelica för en finfin helg. Puss!

5 kommentarer:

Mamma sa...

Jättefin klänning! Du får snart komma hem och shoppa med mig - jag är i behov av hjälp!!!! Jag skulle behöva lite av varje, bl.a. (ute-)skor som jag kan ha till kjol. Jag kan inte gå i de högklackade skorna en hel dag på jobbet, jag behöver bekvämare skor men kanske inte platta ecco-skor.

Lotta P sa...

Hej Maria, ta inte med din mor på shopping den 10 oktober bara för då ska jag på "Kärringrally" med henne! Då ska vi också shoppa även om det kanske inte blir skor då..
Snygg klänning du köpt. Och Maria - Volvo är en mycket bra bil!
Må så gott!
Lotta

Linda sa...

Vad ska du ha spargrisen till?

Ida-Maria sa...

haha, linda är rolig :)

superfin klänning! jag som hoppades att du ville shoppa med mig?? ah...

Anton sa...

Bra jobbat Maria, det är du värd!