söndag 20 september 2009

Vägsjöfors

Nu har jag kommit hem från Värmland. Jag var där med pastorskandidaterna i missionskyrkan på en slags gemenskapshelg. Vi var på Vägsjöfors herrgård utanför Torsby, Värmland och hade det jättebra. Jag är trött och glad.

Pastorskandidater utanför Herrgård
Läskig uggla
Båt i vattern och vatten i båt

Ack Värmeland, du skönaMina fötter i gräsetFin predikstolFrukost är det bästa

Pastorskandidater i skog

Att göra mat över öppen eld

Ida-Maria i kanot

Där var lite smakprov av vad helgen innehöll.

4 kommentarer:

Mamma sa sa...

Underbart vackert, skönt och med glimten i ögat..... Der är nog så Värmland är.

Linda sa...

Åh, du lever och verkar må bra! Jag var orolig att Patricks död tagit dig alldeles för hårt.

Maria sa...

Nej, linda, jag tog det inte för hårt. jag har gått vidare och mår bra.

Andreas Hultsten sa...

Hej! Fin bild på Herrgårn! Får jag använda den bilden nu när vår församling ska dit på Gemenskapshelg?
I så fall får du gärna maila den snart till andreas@forshagamissionskyrka.se

/Andreas Hultsten, pastor i Forshaga Missionsförsamling.
0736-865185