fredag 5 november 2010

Konfirmander och Björn

Igår kom jag hem från en konfahajk. Det var fjorton konfirmander och fem ledare som var på hajk tisdag till torsdag. Vi hade lektioner, jag höll i en om hur Gud ser på oss, det var roligt. Vi lekte i skogen en natt. Och vi spelade mycket innebandy. Jag tror inte att jag har spelat innebandy sedan högstadiet. Det är alltså tio år sedan. Jag var inte så bra. Jag är bra på annat.

Idag är jag ganska ledig, eftersom jag jobbade så mycket på lägret. Jag ska bara ner till kyrkan och ha ett möte med pastor Anna Lena i eftermiddag. Jag har en del att läsa, som jag tänkte sitta med idag också. Dels massa kurslitteratur, och så har jag massa handlingar till equmenia-mötet nästa helg som jag ska sätta mig in i.

Ikväll ska jag ta det lugnt här hos Birgitta. Värmlands starkast lysande stjärna Björn Starrin ska vara med på Doobidoo ikväll, så det ser jag fram emot.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Once I had a little frog...
Puss puss

//Andreas

Mamma sa...

Va roligt med uppdatering av din blog.

Då ska jag också titta på Dobbido i kväll; Smala Sussie är ju en klassiker.