torsdag 25 november 2010

Lite om min vecka

Denna veckan har varit ganska fullspäckad. Jonatan bodde här söndag-tisdag, jag var på bio med Ida S på tisdag, på onsdag åt jag med Anna R i stan och sen var det Teologgruppsamling, sen sov Thomas över här till idag. Och så har det varit långa skoldagar. Och mycket att läsa. Ikväll ska jag träna och läsa. Imorgon ska jag ha röst- och talvård, och så ska jag skriva ihop predikan till på söndag innan jag tar på mig discodojjorna och dansar hela natten med Lina. På lördag kommer Andreas antagligen tillbaks från Alingsås och då tänkte jag att vi skulle advents-pynta. På söndag predikar jag i Harbo.
Veckor går fort.

1 kommentar:

Mamma sa...

Harbo - det är väl därifrån som Anna-Lena kommer? Och där gjorde morfar sin vapenfria tjänst som skogsarbetare i början av 50-talet.