onsdag 15 april 2009

Bra dag för Maria

Idag har jag börjat min nya kurs. Religionssociologi. Det ska nog gå... med Guds hjälp...

När jag kom hem från skolan hade jag fått post. Det är ju alltid roligt, men idag var det extra roligt. Jag fick nämligen två bröllopsinbjudningar. TVÅ! StinaochAndreas och LindaochEmil. Linda och Emil visste jag att jag snart skulle få inbjudan till, men Stina och Andreas hade jag ingen aning om. Det luriga är att jag pratade med Stina i telefon i 50 minuter igår och hon sa ingenting om detta. Bra gjort.

Idag har jag tagit ut min longboard. Det gick förvånansvärt bra. Jag åkte inte så snabbt inte så långt, men/så jag ramlade inte. Jag är nöjd.

2 kommentarer:

Karin d sa...

Förklara för en fåkunnig - vad är longboard till skillnad från en vanlig (??) skateboard? Och - du har väl alla möjliga sorts skydd på dig ? - prioritera hjärna ditt smarta huvud.....

Andreas sa...

Snart kommer jag hem och aker langboard med dig! PUSS!!!