tisdag 14 april 2009

Det lönar sig att plugga

Jag har just upplevt något som ni andra kanske redan förstått. Det lönar sig att plugga mycket. Jag fick tillbaks min stora filosofi- och etiktenta för en kvart sedan. Den pluggade jag mycket inför. Det hjälpte att det var intressant och roligt, jag tror inte att jag hade pluggat så hårt om jag inte gillade ämnet och lärarna. I alla fall. Jag fick vg på tentan. Det är otroligt roligt. Jag är väldigt nöjd med min insats. Jag tror att jag ska köpa mig en glass som belöning.
På fredag kommer Andreas hem... Jag läääängtar....

3 kommentarer:

mamma sa...

GRATTIS !!!!
Gläds med dig och ska nog också fira med en glass.
Kram

Pappa sa...

Grattis!!!!!!!
Jag skall nog också fira med...... något kalorifritt.

Karin d sa...

Grattis! - du är som gjord för högskolestudier!! (jag har redan ätit glass...)