onsdag 8 april 2009

En vanlig onsdag... när man har påsklov

Idag har jag varit hos mormor och morfar på 11-kaffe. Mina kusiner Johan och Christoffer var också där, det var trevligt. Vi spelade spel, PassPå, ett riktigt lurigt spel, som vi tydligen spelade med fel regler. Men det gjorde inte något, för jag kom tvåa efter Johan. Morfar var kaxig i början, men kom sist, haha!!

Bilden är inte från idag, jag vet inte när den är ifrån. Jag hittade den på familjen Hedmans dator. (Den föreställer mormor och morfar, om det inte framgick. Det vore riktigt konstigt att ha ett kort på två gamlingar som inte var mormor och morfar när jag skrev om dem...)

Imorgon ska jag träffa Kristin, och det är verkligen på tiden!!

2 kommentarer:

Pappa sa...

Bilden på dina morföräldrar är från en resa påsken 2008 till Gävle, där vi hälsade på moster Britt. Vi sitter på ett café i Laxå och har druckit kaffe.

Anonym sa...

Hej Maria!
Läser ofta din blogg. Spännande att följa ditt liv och dina funderingar. Må gott!
Kram, Lotta P

Ps. Erik har glömt en sak i Uppsala. Du känner ingen som ska därifrån och åt detta hållet under veckan?