söndag 26 april 2009

Mia Maria och Stina Fina lever livet i Linköping

Nu har jag kommit hem till Åkeshov från Linköping och Stina. Det har varit en fantastisk helg. Det är underbart att få vara med Stina. Hon är fantastisk!

Vi har ätit nästan hela tiden. Vi har varit ute i solen nästan hela tiden. Jag fick faktiskt färg (röd) igår. Den är nog borta nu, men jag är nöjd ändå.

Här äter vi glass och jag har min nya hatt på mig. Den är fin fin fin. Glassen var god god god.

Liten vante bland knopparna. Nu är det vår.

Ja, vi vaxade benen. Eller i alla fall lite av ett ben var. Det gjorde inte lika ont som jag trodde, men det var kladdigt och gick inte så bra. Inte värt att göra om. Men nu har jag ett och ett halvt jättehårigt ben som jag nog måste göra nåt åt snart...

Om Stina hade gäspat när jag tog denna bilden så skulle det se ut som att hon försökte äta upp den lilla mannen som står vid S:t Lars kyrka. Synd att hon inte gjorde det...

1 kommentar:

morfar och mormor sa...

Hallå Maria!
Ibland läser vi dinna kommentarer till livet som rena humorsidan.
Hatten var snygg, det vaxade benet i kontrast mot det ännu håriga måste ställa frågor hos förbipasserade men huvudsaken är ju att glassen är god och att man skall akta sig för mycket lösgodis. Vi läser även mer allvarliga stycken och tycker det är roligt att Du kommer till Kungälv i veckan