torsdag 7 maj 2009

Äntligen någon som förstår mig.

När vi firade Andreas i söndags kom hans goda vän Emily och sa typ "jag funderade på vad man ska ge till en Andreas som ska paddla runt Sverige och kom på att han inte behöver något, men hans flickvän behöver nog denhär" och gav mig en twist-påse. Det är fantastiskt!!!

Idag och imorgon har jag inga föreläsningar, så jag ska vara effektiv hemma. Det brukar gå sådär...

Jag fick just ett sms av Andreas. Det regnar på honom. Här är det sol. Vi skulle bytt väder...
Hahahahaha! Sååå underbar!!

2 kommentarer:

LBmamma sa...

Godmorgon vænnen!
Sitter i Oslo och skriver. Lille P har just somnat av utmattning efter att ha visat allt han lært sig sedan han læmnade Alingsås før 3 dagar sedan. Hær ær gott væder ute att sitta inne i, om du førstår vad jag menar. Antar att kajakpaddlarna har samma slags væder och vædret ær på væg østerut førstod vi av væderprognosen. Værre ær det med kulingvarningen - den ogillar jag. Hadetbrakram!
Østar i væst

Annzis sa...

Haha Vilken härlig serie =) YeaH!