söndag 17 maj 2009

Glitter och glamor

Igår var jag på 30års-fest hos min klasskamrat Jimmy Jansson (som ni borde rösta på för han ska bli sommarpratare. www.sr.se/sommar och så röstar ni på honom). Det var fantastiskt trevligt. Det enda tråkiga var att jag inte fick se melodifestivalen. Men det gör inget. Jag såg just Norges bidrag och jga gillar det. Framförallt dansarna!
I alla fall. Som ni inte riktigt ser på bilden så hade jag en fantastisk klänning. Den är Ida-Marias tyvärr, men jag fick låna den. Hon är så snäll. Och jag hade, som ni ser, tiara. Det beror på att det var glitter och glamor-temapartajet. Roligt. Och mycket dans till schlager-låtar. Underbart var det. Speciellt när Jimmy sjöng och framför allt dansade till La dolce vita av After Dark. Underbart!!

Jag tycker om träd just nu. Det är så fint mot himlen.



Nu ska jag till Andreas-kyrkan och lyssna på Thomas som predikar.

1 kommentar:

Mamma sa...

Maria! Någon har sagt; "Där träd växer, växer också människor". Jag har en foto-tavla med detta citat under ett stort Mangoträd. Hemma i trädgården blommar nu vår underbara Kastanj och under den kan man sitta och filosofera på bänken, hellst när solen skiner. Men mest av alla träd tycker jag om Gran, det finns inget härligare sus än granskogs-sus.