fredag 15 maj 2009

Kaffe och sol.

Ni vet när man har gjort en jättegod kopp kaffe, en sån där som man faktiskt kan tänka sig att betala 25 kronor för. Så är det nu. Jättegod kopp kaffe. Och det är bra, för jag ska plugga hela dagen. Jag vet att det inte är så konstigt, eftersom det är det jag gör. Men det är jobbigt att behöva plugga självständigt när det är såååå fint väder utanför.
Ni som är nyfikna på hur bokloppisen gick så kan jag meddela att vi fick in 7533 kronor. Det är jättebra. Hurra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Intressant med bokloppis. JE skulle med glädje skänka bort lite av våra böcker. Du får botanisera här nästa gång och se om det finns ngt gångbart för försäljning.
Har just gett LB en av dina favoritkakaor.
Kram
LBmamma

Sixten sa...

Fanns det någon bok av Kurt-Evert Andersson? (undrar en intresserad läsare)

Maria sa...

nej, ingen bok av kurt-evert, men en bok med curt evert paulander i... roligt tyckte jag

Sixten sa...

Var det den som populärt går under namnet "Djurens liv" ?