söndag 24 maj 2009

söndag kväll är alltid söndag kväll...

Ni vet, vissa kvällar är bara som gjorda för att se på Dirty dancing. Som ikväll. Och så äger jag inte Dirty dancing. Otur...

Jag har haft en ganska bra helg. Jag har saknat Andreas orimligt mycket. Men å andra sidan har jag fått hänga mycket med mina underbara vänner Lina, Stina och Angelica. Fantastiskt.

Annat roligt är att Svenska Missionskyrkan, Svenska Baptistsamfundet och Metodistkyrkan i Sverige har antagit en gemensam avsiktsförklaring om att gå vidare i arbetet för ett nytt gemensamt kyrkoförbund. Historia skrivs...

2 kommentarer:

Kakans smått å gott sa...

Du får komma hit å se den! Vi borde iaf ses snart!!! Jag kollade på Bond idag, har aldrig gillat Bond men det är bra söndagsfilm om man bara vill slappa. Kram

Anonym sa...

Visst är det underbart att samfunden kan visa sin enhet och samhörighet. Jag tycker det är härligt!
Kram Eyvor