onsdag 27 maj 2009

Vad är det för en dag?

Idag fyller två av mina favoriter år. Andreas och Angelica. Det är riktigt bedrövligt att Anderas är borta på sin 25-årsdag, dessutom inblåst någonstans i Skåne. Det är tråkigt att inte kunna gratta honom. Men hans mamma och pappa var och hälsade på honom över natten, så det var trevligt för honom.

Jag sov över hos Angelica i natt och gratulerade henne i morse. Väldigt trevligt. Hon fick ett par riktigt snygga skor av mig som hon hade provat men tyckte var för dyra i proportion till hur ofta hon skulle använda dem. Jag tyckte att de var för snygga för att inte bli köpta och använda av Angelica. Det enda dåliga är att jag inte köpte dem till mig själv...


Angelica är inte som alla andra, utan snäppet snällare, tror jag. Hon gav mig ett par örhängen igår. De är helt fantastiskt snygga! Jesus och en skyddsängel. Jag har fått massa cred för dem idag på skolan.

1 kommentar:

johanna sporre sa...

jag önskar att jag också hade ett par sådana fina skor, provade ett par liknande med vita med röda prickar. jag resonerade på samma sätt... kanske borde tänka om:) grattis alla som fyller år idag!