tisdag 1 februari 2011

Smile with your eyes!

Igår när jag kom hem från en lång lång skoldag hade Andreas lagat god mat och köpt en stor och vacker bukett blommor till mig för att vi varit tillsammans i fyra och ett halvt år. Vi hade ingen vas, så blommorna står i müsliburken. Efter middagen gick jag på bio med några tjejer från skolan. Vi såg filmen Burlesque. Det var en blandning av filmerna Moulin Rouge, Cabaret, Chicago och Coyote Ugly, ungefär. Alltså väldigt trevlig att se, men inte speciellt djupt. Christina Aguilera har en fantastisk röst, må jag säga. Helt otroligt att den stora rösten får plats i den lilla kroppen. Här smisear Andreas vid morgonkaffet. Han är fin!
Som ni ser så har jag mycket bra i mitt liv just nu.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis Alfred! Hoppas du har det bra i huvudstaden, saknar dig! Puss

Maria sa...

Tack Emil! Jag saknar dig också. Jag ska predika i Surte 22 maj, skriv upp det! Kram