onsdag 9 november 2011

Att göra-lista 9 november 2012

- Hämta böcker på THS
- Handla mjölk (jag tog den sista till morgonkaffet)
- Städa hela hemmet (eller så mycket jag orkar)
- Ringa och gratta morfar på födelsedagen
- Läsa klast equmenia-styrelsemöteshandlingar
- Göra müsli
- Bilda-studiecirkeln inför Diakonia-resan
- Packa inför GF-dagarna (tors-fre ska 2012 års ordinanter bo på en ö och lära oss saker om att vara pastor)
- Njuta av min sista höstlovsdag

Här är morfar Curt från i påskas. Idag fyller han 82 år.

Nästa vecka börjar jag två nya kurser på THS. "Bibeln och mänskligt beteende" och "Svenska Missionskyrkans historia och identitet". Bibel-kursen är första gången de ger på skolan, så det blir spännande att se vad det blir av den. SMK-kursen är sista gången de ger på skolan, eftersom missionskyrkan snart inte finns längre. Också spännande.

Men som sagt, det är nästa vecka. Idag avslutar jag mitt höstlov. En dag i taget.

Inga kommentarer: