tisdag 8 november 2011

Tisdagsmys

Finfin dag! Jag tog sovmorgon och satt länge i mjukisbyxor, drack kaffe och googlade brudklänningar. Sen var jag tvungen att snabbt hoppa in i duschen för att hinna in till stan till min lunchdate med fina Josefine. Alltid lika roligt.

Nu i kväll håller jag på och bakar. Rågkakor och grahamsbullar blir det. Jag är väldigt orolig för rågkakan som är inne i ugnen nu. Den växer för mycket. Den kommer täcka hela ugnen. Hur gör jag då? Det stod att man skulle dela degen i två, men som den växer nu skulle jag behövt dela den i åtta, typ. När jag var inne i stan passade jag på att köpa en ny fin kalender för 2012. Så nöjd!

Nu ska jag gå och titta på brödet. Förhoppningsvis kan jag bjuda Andreas på det till Veckans brott.

2 kommentarer:

Linda sa...

Snyggaste kalendern jag någonsin sett! Så var köpte du den?? ;-)

Maria sa...

Åhléns. Jag är också väldigt nöjd.