lördag 26 november 2011

Snurr snurr

Nu snurrar mycket i mitt huvud. Förutom två spännande, intressanta, krävande och intensiva kurser på skolan så planerar jag och Andreas bröllop, jag jobbar på fredagskvällar (vilket gör helgen kortare), jag ska åka på studieresa till Israel/Palestina på onsdag och nu är jag på tåget som tar mig till Karin och tjejhelg i Lidköping. Och imorgon är det första söndagen i advent, vilket betyder att det är jul om några veckor. Och som grädde på moset ska jag bli pastor om ett knappt halvår.
Jag klagar på att jag har för mycket roligt i mitt liv just nu. Det är ett fantastiskt lyxproblem. Jag gör för mycket roligt.
När ska jag lära mig att roliga saker också kan bli för mycket?

Såhär kan ni hjälpa mig:
Be för mig.
Ni som förväntar er att få julklappar av mig: skicka era önskelistor till mig.
Var glada för att jag mår så bra och att jag har så roligt.
Be för världen.
Ta hand om er.
Fråga inte så mycket om bröllopet eller Min Framtid. Det kommer gå bra, och det stressar mig att behöva stå till svars för det i tid och framförallt i otid.
Be för mig.

Inga kommentarer: