tisdag 1 november 2011

Nu är det höstlov i mitt liv

Idag har jag haft min första lediga dag på höstlovet. Det har jag firat med att gå i mjukiskläder länge och mest varit hemma och skrotat. Jag tänker att ni, mina fina läsare, är väldigt spända på hur det kan gå till. Därför har jag noga dokumenterat min dag.

Här är jag när jag borstar tänderna:Detta är lite av disken som jag diskat:Jag var tvungen att svara på lite mail och liknande, så det gjorde jag:Sedan gick jag och slängde grovsopor. Under tiden lyssnade jag på P3-dokumentären Skotten i Ådalen -31. Kan varmt rekommenderas!Jag var också och handlade:Sedan lagade jag två pajer. En ost- och skinkpaj och en rödbetspaj:Som grädde på den fina dagen som då är moset är att Johanna kom hem till mig:

Jag hoppas att flera dagar kommer se ungefär såhär ut. Imorgon kommer jag och Andreas ha en morgon tillsammans, sen ska jag jobba lite och sen ska jag träffa Angelica. Det verkar ju som att även morgondagen blir bra.

1 kommentar:

Johanna sa...

Ja tack för igår väninna!