tisdag 29 november 2011

Gulliga ungar.

I helgen var jag, Maria och Ida-Maria i Lidköping hos Karin, Anders och Märta. Det var hur trevligt som helst.

Någon frågade igår vad vi gjorde där. Vi åt och pratade, vi gick på stan och vi gick till kyrkan. Och vi bakade pepparkakor och lussekatter. Det var så trevligt att jag inte hann med att fotografera. Inte ens sötaste Märta fotade jag. Om ni ändå vill se henne så kan ni kolla in Karins blogg där Märta är flitigt förekommande.

Igår hade jag en annan stjärna på besök. Johanna Lissnils kom förbi med sin knappt två månader gamla Ingrid. Hur mysigt som helst. Det är ganska stor skillnad i storlek på barn födda i mars och oktober. Men gulliga är de båda två. Nu är det inte långt kvar tills jag åker till Israel/Palestina. Jag har lite resfeber, faktiskt. Detta kommer nog bli en intensiv resa både i vad jag kommer se, höra och känna. Jag hoppas att ni följer med på diakonias blogg under tiden jag är där.

Inga kommentarer: