fredag 18 november 2011

Planer för helgen

Okej, nu är det fredag. Det betyder att jag tänker plugga hårt, vika tvätt, städa lite för att sedan ha tonår hemma hos mig. Man får ju passa på när man Andreas är bortrest. Han sitter fast på ett tåg med växelfel som är på väg till Alingsås. Heja SJ.

Imorgon ska jag åka till Karlskoga, tänka sig. Jag ska hålla i lite visionsarbete för equmenia på equmenias och gemensam framtids regionsturné. Det ska bli roligt. Jag hade panik igår för det verkade som att jag inte kunde komma därifrån, vilket hade varit sjukt segt. Men nu har jag pusslat ihop min egen resa så att jag kan komma därifrån och förhoppningsvis anlända i Alingsås runt halv tio på kvällen.

Sen ska jag vara i Alingsås-Kungälv-Göteborg-Alingsås till tisdag. Här ska planeras bröllop med föräldrar, värdar, pastor och förhoppningsvis catering, festlokal och frisör. Ja, hjälp.

Men en sak i taget, alltså. Nu ska det pluggas.

Inga kommentarer: