måndag 13 juli 2009

Gårdagens möhippa

Igår åkte jag många mil i bil. Möhippa för Johanna som gifter sig 1 augusti. Så jag var i Borås, eller Gånghester för att vara exakt. Så åkte jag till Göteborg och slottsskogen och Liseberg. Sen åkte vi till Borås igen och sen åkte jag hem. Jag körde i Göteborg för första gången på riktigt (fram och tillbaks till Nisse-platsen tycker jag inte räknas) och det gick riktigt bra. Jag var lugn och körde säkert. Fel några gånger, men säkert.

Som ni ser var det en lugn och sansad möhippa. Det är det tråkiga med att inte vara gift, jag vet ju att jag kommer få äta upp om jag är för rolig/elak på tidigare möhippor. Men jag hade en väldigt trevlig dag. Bara att faktiskt få umgås med Johanna en hel dag är ju fantastiskt, när hände det sist? Och att träffa hennes kompisar som inte gick på SVF var väldigt roligt.

Inga kommentarer: