torsdag 23 juli 2009

Tingsek på Liseberg

Igår var jag på Liseberg. Jag såg att Lisebergsfärgerna inte alls är så skrikiga som jag tänker mig. Men denna gröna färgen är inte min favorit-grön. Och rosa är ingen favorit heller. Men det ser trevligare ut än jag tänker mig.Jag var inte där för att titta på färg, utan Tingsek. Och det var bra. Jag och Andreas var på en Tingsek-konsert förra året och tyckte att Tingsek var en av få artister som är bättre på skiva än live. Det tycker jag väl fortfarande, men han var inte alls dålig igår. Det svängde. Och det regnade väldigt mycket.

Jonatan blev väldigt arg för att folk hade paraply. Man har inte paraply på konsert! Och jag håller med, men han blev väldigt arg. Han har för lite att göra, stackarn...
Förutom Jonatan så var Kristian Gotting och hans lillasyster Lisa med. Och Lisa var en kvinnlig kopia av Kristian. Helt underbart. De skulle köpa korv och jag höll på att dö av fniss.

Inga kommentarer: