måndag 27 juli 2009

Hos Karin

Jag har varit på mini-semester i Lidköping och hälsat på Karin och Anders. Det var oerhört trevligt. Karin är den av mina vänner i min egen ålder som har flest vuxenpoäng. Man, bil, hus och färdigutbildad. Det skulle vara trevligt att ha något av det...

Mycket lakrits och hus-prat blev det. Också en del tv-spel, jag var inte så bra, men jag hade roligt.

Japp, jag provade Karins bröllopsklänning. Jag var jättefin. Inte lika fin som Karin var för ett år sedan. Jag kände mig som Monica i Friends som gick omkring i Emilys brudklänning. Jag håller med henne om att man mår bättre i en brudklänning.


Idag shoppade vi lite. Det var inte meningen, men det är ju oftast då som det går bäst. Jag köpte en kofta och ett par skor. Jag är så nöjd!


Summa sumarum (hahaha, vilket bajsnödigt uttryck) så var det oerhört roligt att åka till Lidköping.

1 kommentar:

karin d sa...

Lidköping! vilken stad! shoppade inga skor men väl ett par grönblommiga brallor där häromdagen!
Du är vacker som en sagoprinsessa i din lånade klänning! karin d