fredag 20 maj 2011

Älskade fina Stina!

Jag åker tåg till Göteborg nu. Jag ska vara hemma hos mamma och pappa i helgen. Det kommer bli så skööönt. Jag ska skriva klart min uppsats (den är inte riktigt klar än, suck!), predika i Surte (jätteroligt att komma tillbaks!!!) och äta räkor.


Just nu sitter jag och älskar Stina Thörn. Hon har läst min uppsats och givit mig smarta och intressanta kommentarer både rent språkligt och innehållsmässigt. Så fantastiskt bra det var. Min handledare har hjälpt mig mycket också, men att låta någon som inte har varit med i processen är ett tips. Jag har fått hjälp att se småfel som syftningsfel och riktigt stora fel, som att mina anonyma informanter inte alls är anonyma, haha. Tur att fina Stina finns!!!

200920052004

Jag upptäcker när jag letar efter bilder på Stina att vi mest umgicks i en helt annan tidsperiod. Jag kallar den pre-digitalkamera. Jag vet att jag har jättemånga roliga bilder på Stina, men de är i pappersformat. Bara en sån sak.


Den som kan lista ut när alla ovanstående bilder är tagna får en present (Kristin, jag tror att du är den enda som har en sportslig chans i denna tävling, så jag hoppas att du deltar).


Joel:
Jag är på väg till Kungälv.
Jag är inte klar med min uppsats än.
Stina är bra att ha.

6 kommentarer:

Kristin sa...

Jag satt precis och tänkte "wohoo, jag var med vid två av tre tillfällen!" när jag läste att jag alltså borde ha en sportslig på även tillfället i mitten? borde jag fatta detta? kan man få en ledtråd?

Kristin sa...

eller vänta nu! hmmm! jag kan kanske klämma ur mig en gissning även utan ledtråd ... om jag pusslar lite. jag återkommer!

Ida-Maria sa...

jag kan gissa på ett ungefär.. men det var inte helt självklart. 2009 - stina larsson blir thörn. 2005 - någonting med SVF, men när? Antar att det är Jakob och Linsmo i bakgrunden? Gah! Kan det ha varit praktikhelgen i Växjö? Jag gissar på det! 2004 - Ser ut som Hönökonferensen?

Du är grym som är typ klar med uppsatsen! Tack för ditt fantastiska SMS, värmer ända in i min stressade själ!

Maria sa...

Haha, Ida du har stenkoll!! Du vinner två bordsharar.

Kristin sa...

skit också. det var ju precis det jag skulle gissa på. asch.

Ida-Maria sa...

yeah!