lördag 14 maj 2011

Jag är väl en tönt, då.

Jag har försökt undvika ämnet i veckan på grund av att det ofta blir slemmigt och snuttigt när jag skriver om min pojkvän. Men nu gör jag det ändå:

Denna veckan har jag varit helt ensam hemma. Andreas har varit i Alingsås och roat sig. Jag har varit i Stockholm och skrivit uppsats och annat skolarbete. Det har varit bra för mig, men det har varit tråkigt att inte få träffa honom. Jag saknar honom mycket! Imorgon kommer han tillbaks till mig. Det blir bra, tycker jag.

Här är några gamla bilder på oss. När jag tittar bland mina foton så förstår jag att vi har varit tillsammans länge. Det är mysigt.


Ikväll ska jag hem till Johanna Lööw. Hon har flyttat till Stockholm, väldigt trevligt. Imorgon ska jag predika i Harbo. Också trevligt.

Inga kommentarer: