måndag 9 maj 2011

På väg att bli pastor

I helgen var pastorskandidaterna på Graninge stiftsgård på Svalkanhelg. Vi gjorde inte så mycket, men det gjorde inget för det var soligt! Det vi gjorde var att äta och ha andakter och leka lekar. Här är "kristen boot camp" . Mitt lag vann inte.Kramring med pastorskandidater. Där hade ni velat vara med, va?!Här är David som inte tycker om att vara med på kort. Här är Frida och Johanna som gärna är med på kort!Idag har jag varit på intervju på Missionskyrkans högkvarter, T8. Tre intervjuer, faktiskt. För att Missionskyrkan ska se om jag kan bli pastor om ett år. Det var både roligt och lite jobbigt. Nu ska de försöka hitta en tjänst till mig, men jag får inte veta något förrän september oktober nån gång.


Joel:
Jag var iväg med pastorskandidaterna i helgen.
Jag var på intervjuer idag för att se imn jag kan bli pastor om ett år.

1 kommentar:

Ida-Maria sa...

Mitt lag van, sjukt nöjd ;)