onsdag 25 maj 2011

Då är du väl glad?!

Många människor har uttryckt en besvikelse över att jag inte är själaglad över att jag har lämnat in min uppsats. Vad ska jag säga? Sån är jag. Jag har ju två PM som släpat efter. Ett ska jag redovisa imogon och jag började typ nu. Det andra har jag inte ens nästan börjat på. Dessutom är ju inte uppsatsen klar. Nu granskas den hårt av examinator och opponent och på tisdag ska jag försvara den. Berätta hur jag tänkte. Förklara varför jag inte har med ditten och datten som de tycker att jag borde haft med. Sen ska jag rätta småfel och kanske till och med skriva om något som de tyckte var dåligt.


Jag har mer huvudvärk, ont i rygg och axlar, spända käkar och sover sämre nu än för en vecka sedan.



Nej, jag är inte glad. Jag är fortfarande stressad. Sluta tjata! Jag kommer inte bli glad bara för att ni vill att jag ska vara det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

LB är ju sååå bra på massage. Det tycker jag att du borde få, bara åberopa din rätt som behövande sambo. /Lotta

Maria sa...

Ja, det vore nåt...

Linus sa...

Om ni menar mig så är jag inte jätte bra på massage, men jag kan ju trösta med mat eller nått?

Maria sa...

Haha, nej vi menar Andreas. LB står för lillebror. Lotta är Andreas syster. Men du får gärna bjuda pa mat ändå!!