fredag 6 maj 2011

Frihetsbedrövad!

Idag ska jag sitta med min uppsats i några timmar innan jag åker på Svalkanhelg med pastorskandidaterna. Vi är borta idag och imorgon. Det är ju egentligen roligt, men eftersom jag svettas med uppsatsen så känns det mest jobbigt. Jag borde inte åka på SKR-årsmöten och Svalkanhelger just nu, men det gör jag ändå. Nån gång måste ju va den första att inte klara sina högskolestudier, och eftersom jag klarade grekiskan så tänker jag att uppsatsen är ett bra alternativ till att få rester i. Förhoppningsvis slipper jag det, men det känns som att det tyvärr kan bli en verklighet...

Såhär såg det ut för några dagar sedan när jag och Ida slet med uppsatsen. Idag är jag själv, för hon är på nån herrgård och skriver i helgen. Hoppas hon har det bra.

1 kommentar:

Linus sa...

Vad idoga ni ser ut att vara! Hoppas det blir en fin helg trots uppsats och hälsa alla. Hur var den magiska baren föresten?