tisdag 3 maj 2011

Nollsummespel framför datorn

Idag går det seeeegt med uppsatsen! Jag skyller på att det är första dagen på våran bokloppis här på skolan. Det gör att jag är där och tittar på böcker som jag vill ha men inte kommer ha någon användning av eftersom jag inte kommer läsa dem. Men de kostar bara tio kronor styck. Jag har hittills köpt fyra böcker (en till Hannes, hihi).

Jag var inne på facebook också och Samuel Hylén (bilderna ovan som är från Björnjakten i Surte 2007) räddade min dag med detta inlägg:


Bin Laden är död, men hans lite mörkare bror Choko Laden finns kvar, samt kusinerna Marme Laden, partyprinsen Pinaco Laden, vegetarianen Sal Laden, hans morbror Remou Laden. Sen får man inte glömma hans senila farbror Var Fan Var Det Jag Laden samt den livsfarliga vissångaren Bal Laden.


Jag förlängde livet med skratt samtidigt som jag förkortade det med stress.

Inga kommentarer: