måndag 9 januari 2012

Tittar på dethär

Nu är det måndag morgon igen. Och jag sitter på THS igen. Jag ska försöka skriva detdär litteratur-PMet igen. Det går ruskigt dåligt. Inte för att det inte är intressant och spännande. För det är det. Bibeln och mänskligt beteende. Låter inte det som en riktigt trevlig kurs? Det är det. Jättetrevlig. Och jag har en av mina absoluta favorit-lärare. Jättebra. Men det går ändå ruskigt dåligt.

Idag ska jag sitta framför dessa söndagsskolsaffischer och försöka skriva. Jag hoppas att det går bra idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å... den översta affischen kommer jag ihåg från min söndagsskoletid. Halv tio och en timma fram, så att vi var klara innan 11-mötet(gudstjänsten). Farbror Torsten var söndagsskoleföreståndare. Nu är jag "Söndax-fröken". Det är roligt att få träffa och lära känna barn och berätta om den Store barnavännen.