måndag 2 januari 2012

Pirrigt i magen

Jag och Andreas ska gifta oss. Det har de flesta av er nog redan förstått. Jag tror att jag också har förstått det. I alla fall nästan. Det ska bli hur roligt som helst!

Om ni inte fått ett inbjudningskort så beror det INTE på att vi inte tycker om er. Då beror det på att vi var tvungna att dra en gräns någonstans. Det är riktigt tråkigt, men jag tror att ni förstår. Ni får väldigt gärna komma på vigseln som är i Kungälvs missionskyrka. Vi kommer ha kyrkkaffe efteråt för alla som kommer på vigseln, så jag hinner krama er.

Så här ser för övrigt inbjudningskortet ut: Häromdagen var sista osa-dagen. Har ni fått ett inbjudningskort men inte osat till mig, Andreas eller någon av våra föräldrar eller så, så får ni gärna göra det. Annars kanske ni får sitta bredvid någon som vi tror att ni inte kommer ha så roligt med (moahahaha)! Några som defenitivt kommer få sitta bredvid roliga människor svarade såhär fint:
Ja, nu börjar det pirra i min mage.

Inga kommentarer: