tisdag 1 mars 2011

Jag gästbloggar

Idag bloggar jag på Bli pastor-bloggen, check it out här. Vi pastorskandidater bloggar extra mycket där just nu eftersom vi har bön- och offerdag för pastors- och diakonkandidaterna den 13 mars och vi vill uppmärksamma oss lite extra.

För övrigt har den nya Årsringar just kommit ut. Årsringar är pastorskandidaternas egengjorda tidning som vi säljer för att få in pengar till vår retreatkassa. Jag är fotograf i år, eftersom jag har en kamera. Det är roligt. Och min bästa Ida-Maria är chefredaktör. Hon är så duktig!
Joel:
Den 13 mars är det bön- och offerdag för pastorskandidaterna.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hælsningar från ett disigt Oslo. Inga VM-kommentarer dock. Får se hur det går idag onsdag om det blir kalkon eller kanon!
Tænk att du utøver allt annat också ær pressfotograf!
Hoppas vi kan ses snart!
J-E